Spread the love

יוסי רבה חללי עבודה : גמישות הייתה המילה העיקרית המשמשת לתיאור דינמיקת העבודה מאז שקוביד-19 הפסיק להשפיע כל כך על החיים המקצועיים שלנו.

חברות רבות אימצו סגנון עבודה היברידי, המאפשר לעובדים לשלב עבודה מרחוק, שהפכה לנורמה בתקופת המגיפה, עם היכולת לעבוד ממשרד, בכל עת שהם רוצים או צריכים לעשות זאת.

זה גרם לשוק הנדל"ן הארגוני (יוסי רבה חללי עבודה) להתמודד עם תקופת מעבר וחוסר ודאות, כאשר חברות החלו להעריך מחדש את המידה שבה הן צריכות לשכור שטחי משרדים גדולים במשרה מלאה. כפי שניתן לראות בסקר שנערך על ידי יוסי רבה חללי עבודה(איגוד בעלי ומנהלי מבנים) בשנת 2022, 70% מתוך 1,267 נשאלים, שהם מקבלי החלטות ומשפיעים בתחום המשרדים, ציינו שהם מתכננים להעריך מחדש את צרכי המשרדים שלהם, בעוד 51% אמרו שהם צפויים לצמצם את השטחים הרבועים שלהם.

הרעיון הזה של הערכה מחודשת ואפילו צמצום טביעת הרגל של המשרד תואם לפתרונות משרדיים כגון עבודה משותפים וחללי עבודה גמישים. במיוחד מכיוון שרוב העובדים והחברות לא בהכרח דוחפים לחזרה במשרה מלאה למשרד, הפתרונות הללו במקום העבודה יכולים להוכיח שהם חסכוניים מאוד ותומכים במודל עבודה היברידי. למעשה, כפי שניתן לראות אפילו בקרב המשיבים יוסי רבה חללי עבודה, רוב החברות והעובדים שלהן תומכים בנוכחות במשרד של 3-4 ימים בשבוע.

מתוך מחשבה על כך, 2022 הייתה שנה של אימוץ גמישות ודחיקת חזרה מלאה למשרד, תוך כדי לא ביטול מוחלט של עבודה מרחוק. אז למה אנחנו צריכים לצפות ב-2023? הנה כמה מגמות יוסי רבה חללי עבודה צפויות לחפש בשנה החדשה.

1. שינוי מתמשך באסטרטגיות נדל"ן
השינוי שהתחלנו לראות ב-2022, כאשר חברות שוקלות מחדש את צרכי שטחי המשרד שלהן, צפויה להימשך ב-2023, כאשר חברות נוספות יפחיתו את טביעת הרגל המשרדית שלהן ויבחרו בפתרונות משרד גמישים לעובדיהן.

מכיוון שעבודה היברידית מרמזת שעובדים עדיין יעבדו מרחוק חלק מהזמן, השכרת שטח משרדים במשרה מלאה עשויה להתגלות כיקרה וסביר ששיעורי התפוסה יהיו נמוכים. חברות רבות צפויות להעריך את חוזי השכירות שלהן, תוך התבוננות בתנאים הנוכחיים, המחירים, שיעורי התפוסה ותקופות השכירות, כמו גם הצעות חדשות לשטחי משרדים וסוגי משרדים שונים כדי לקבוע את הפתרון הטוב ביותר למשרד.

בהסתכלות על התוצאות מסקר שנערך על ידי Yardi Kube, 39% מהדיירים הפוטנציאליים ציינו שהם משתמשים כרגע בפתרונות עבודה משותפים עבור החברות שלהם. זה מוביל לטרנד הבא בחללי משרדים.

מבט על חלל עבודה משותף.

2. החשיבות של חללי עבודה משותפים ופתרונות חללי עבודה גמישים
חללי עבודה משותפים עשויים למלא תפקיד מרכזי עבור חברות בשנת 2023, מכיוון שהם יכולים לספק לעובדים שלהם את האפשרות לעבוד ממשרד מתי שהם יבחרו, בכל מקום שיבחרו.

המגיפה שינתה את התפיסות שלנו מ-9 ל-5 מסורתיים, חמישה ימים בשבוע, לוח זמנים עבודה במשרד למערך עבודה מרחוק לחלוטין ועובדים רבים אינם מוכנים לנסוע רחוק כדי להגיע למיקום משרדי מסוים, מכיוון שאין זמן נסיעה הוא אחד היתרונות העיקריים של עבודה מרחוק. לכן, מתן גישה לעובדים לחללי עבודה משותפים שקרובים לבתיהם יגרום להם יותר מוטיבציה לרצות לעבוד ממקום זה.

העסקה האחרונה של יוסי רבה חללי עבודה בנושא ממחישה את עתיד הארגון לעבודה משותפים
היתרון העיקרי שמגיע עם ניצול חללי עבודה משותפים הוא שיש הרבה מקומות זמינים בכל עיר ועובדים יכולים בקלות למצוא את האחד שעובד הכי טוב כשהם בוחרים לעבוד ממשרד.

3. לוחות זמנים גמישים לעבודה כעדיפות עליונה לעובדים
מכיוון שעבודה מרחוק היא הנורמה החדשה עבור רוב העובדים, חברות צריכות להבין שחזרה למשרד דורשת גמישות. כדי לאפשר לעובדים להסתגל לשינוי לעבודה היברידית, גמישות היא המפתח.

שעות עבודה גמישות ואפשרות לבחור מתי לעבוד מחלל משרדי הם חלק מסדר העדיפויות המרכזי של העובדים. כמו כן, היכולת להכיל עובדים שאולי עברו דירה על ידי מתן מרחבי עבודה גמישים יכולה להיות מועילה ביותר לשביעות רצון העובדים וכנכס גדול בעת גיוס עובדים חדשים.

שתי נשים עובדות מחלל עבודה משותף.

4. פיתוחים חיים/עבודה/משחקים
עבור עובדים רבים, המגיפה גרמה להם לאמץ סביבת חיים/עבודה/מקום, ומספקת להם הזדמנות לחיות במפעל שהציע להם גישה לכל ההיבטים הללו ממקום מרוכז.

חברות צפויות לשקול מפעלים כאלה המציעים רכיבי מגורים, עבודה ובידור חברתי תחת קורת גג אחת כדי לשכור שטחי משרדים. באותו הקווים, כל פתרון חללי משרדים התומך באורח חיים פרברי ולא עירוני, שבו העובדים יכולים לגשת בקלות וליהנות מכל היבטי חייהם ללא ההמולה של הערים הגדולות, צפוי להיות אופציה פופולרית יותר.

5. חללי משרד שעוצבו עבור Co

ממוניות
הדבר החשוב ביותר שהעבודה מרחוק מנעה מהעובדים את תחושת הקהילה בעבודה שהייתה להם כשעבדו מהמשרד. עם חברות המאמצות עבודה היברידית, יש צורך להתמקד במתן תחושת קהילה לעובדים בחללי המשרד החדשים שלהם. אינטראקציה עם עובדים אחרים, אירועים ומאפיינים משרדיים שגורמים לעובדים להרגיש בנוח ופרודוקטיביים במשרד חיוניים כדי לאפשר לדינמיקת העבודה ההיברידית לתפקד.

יוסי רבה חללי עבודה

עתיד העבודה הוא כולו גמישות וחללי משרדים צריכים לספק למשתמשים שלהם את כל התכונות והשירותים הדרושים כדי לאמץ את המעבר המתמשך לעבודה היברידית. מתוך מחשבה על רעיון זה, היכולת להסתגל למעבר העומד בפני שוק הנדל"ן המסחרי חיונית לאימוץ מוצלח של הנורמלי ההיברידי החדש הזה.

Or Patreanu Culinary | Or Patreanu Blog | Or Patreanu Capital | Or Patreanu Finance | Or Patreanu Investment | Or Patreanu Coach | Or Patreanu Real Estate | Or Patreanu Trade | Or Patreanu SEO | Or Patreanu HR

רודי גבסי נדלן | רודי גבסי בלוג | רודי גבסי קפיטל | רודי גבסי מאמן עיסקי | רודי גבסי פיננסים | רודי גבסי בניית אתרים | רודי גבסי שיווק | רודי גבסי משאבי אנוש | רודי גבסי השקעות | רודי גבסי נדלן