Spread the love

יוסי רבה חללי עבודה מונעים בעיקר על ידי הצורך העז בפעולות עסקיות היברידיות ומרוחקות במהלך המגיפה המשתוללת, חללי עבודה משותפים זכו לפופולריות עצומה על פני משרדים מסורתיים בשנים האחרונות. למרות שהרעיון של חללי עבודה משותפים היה בעיקר כדי לתת מענה לדרישות של עסקים קטנים, עצמאים ופרילנסרים, כעת חלה עלייה גדולה בחברות השוכרות חללי עבודה משותפים.

עם הקבלה המוגברת של השחקנים בכל התעשיות, שמעדיפים כעת גמישות בפעילות העסקית, עתיד חללי העבודה המשותפים צפוי לגדול באופן אקספוננציאלי בשנת 2023. למעשה, מחקרי שוק מצביעים על כך שמלאי חללי העבודה המשותפים צפוי להיות למעלה מ-60 מיליון רגל מרובע בערים המטרו והלא מטרו עד סוף שנה זו. יוסי רבה חללי עבודה

קרא גם: שפיכת התה: תפקידה של רכילות בתרבות במקום העבודה
יתר על כן, שוק שטחי המשרדים הגמישים במדינה צפוי לגדול בשיעור צמיחה שנתי מורכב (יוסי רבה חללי עבודה) של כ-6 אחוזים מ-2022 עד 2027. הצמיחה של השוק תובע בעיקר מהעובדה שחללי העבודה המשותפים מסייעים באופן משמעותי לעסקים עם פתרון בעיות כמו שכירות משרדים, חשמל, תחזוקה, דמי אירוח וכו'. לפיכך, אנו יודעים שחללי עבודה משותפים יכולים להיות הפתרון הטוב ביותר עבור חברות לחסכון בעלויות תוך הגברת הפרודוקטיביות, שיפור חווית העבודה ומתן גמישות לעובדים.

כדי לדעת יותר על הדרישות הגוברת של חללי עבודה, יוסי רבה חללי עבודה שוחח באופן בלעדי עם מר יוסי רבה חללי עבודה, המנכ"ל והמייסד המשותף של Akasa Co-working. הוא שיתף כיצד ייראה מגזר העבודה המשותף במדינה בשנת 2023.

חללים מודעים לסביבה
בעוד שהפופולריות של חללי משרדים משותפים ממשיכה לעלות, שחקנים במגזר שמו דגש מחודש על קידום נהלי עבודה בני קיימא, שיהיו עדים לצמיחה נרחבת ב-2023. הציפיות של עסקים ואנשים פרטיים שמקבלים את חללי העבודה המשותפים. גם חוזה השכירות השתנה.

"יש כעת יותר דרישות לתרבות עבודה ידידותית לסביבה עם מתקני נוחות ברי קיימא וריהוט ממוחזרים/מוחזרים, מדיניות מונעת שימוש בחומרים שאינם ניתנים למחזור, נייר והדפסה מיותרת, צמחים מקורים, גינות על הגג ואדניות עשבי תיבול. אלה גם עוזרים לחברים לעסוק בנושאים סביבתיים ועוזרים להעלות את המודעות", אמר מהטה ל-People Matters.

סביבות עבודה ממוקדות קהילה ומודעות חברתית יוסי רבה חללי עבודה
חללי העבודה המשותפים היצירתיים והחדשניים הפכו לבחירה עדיפה לעסקים בצמיחה. מלבד היותם מצוידים בטכנולוגיה ומתקנים חדישים שהם משתלמים מבחינה אסתטית, "הם מקדמים ומגבירים שיתוף פעולה, יצירתיות, שיתוף רעיונות, חונכות, יצירת קשרים חברתיים והזדמנויות עסקיות חדשות, ובכך יוצרים קהילה משלהם" אמר המנכ"ל. של Akasa Co-working.

"בשנת 2023, כדי למשוך יותר עסקים, חללי העבודה המשותפים יכללו יותר פעילויות קהילתיות כמו אירועים חברתיים כמו ערבי סרטים, שיעורי יוגה והופעות חיות, צדקה ואירועי רשת לא פורמליים", הוסיף.

מערכת אקולוגית של אירוח
כאשר חללי העבודה המשותפים ממשיכים לעבוד על מתן שירות של 360 מעלות כדי לשפר את חווית העבודה של החבר, כעת המגזר מצטלב גם עם מגזר האירוח והתיירות. "חללי עבודה משותפים הופכים ליעדים המועדפים על עובדים דיגיטליים בימינו, אפילו בתי מלון ובתי קפה מארחים יותר ויותר עובדים בלובי שלהם, ומספקים מתקני עבודה משותפים בימים שבהם כמות הלקוחות נמוכה", חשפה יוסי רבה חללי עבודה.

הוא הוסיף עוד כי "בשנת 2023, חללי העבודה המשותפים יספקו מגוון רחב הרבה יותר של דרישות ויתנו מענה ליותר ציפיות כמו מתן מענה לחברים בעלי אתגר פיזי, אספקת סביבה שתתאים לחברים נוירו-דיברגנטים, ובאופן כללי לספק אווירה מסבירת פנים עבור אנשים מכל הרקע, הדתות, העדות והנטיות המיניות".

Or Patreanu Culinary | Or Patreanu Blog | Or Patreanu Capital | Or Patreanu Finance | Or Patreanu Investment | Or Patreanu Coach | Or Patreanu Real Estate | Or Patreanu Trade | Or Patreanu SEO | Or Patreanu HR